onsdag 14 maj 2008

Ville Kulla...

Goddagens!

Här skiner solen, jag är ledig och det känns sååååå bra. Snart ska sonen och jag ge oss ut för att göra dagens bestyr. Hela morgonen har jag suttit klistrad vid en underbar dansk hemsida som heter Ville Kulla. Det var något magiskt över den sidan! Underbara bilder och fantastiska produkter. De säljer även gamla uppiffade svenska och danska möbler. Shopen är helt klart värt ett besök...NU!!! ;-)

Jag bjuder er på ett axplock av vad butiken erbjuder.

Alla bilder är tagna från Ville Kullas hemsida.














Underbara bilder, eller hur?!

Även om man kanske inte har plånboken att handla för så får man ändå en stor dos inspiration!

Kram!

32 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Det var mycket snyggt!
Såg att dom hade lite från Green Gate - är så sugen på att ta in från dem till butiken.

Kram Maud

Tina sa...

Jätte fina saker de hade...och massor med inspiration. Tack för tipset. Kram Tina

Malin sa...

Oj vad fint! Måste kolla mer på den sidan. Kram Malin

Galleri MochB sa...

Verkligen vackert och inspirerande! Det är farligt med såna där sidor...:O)

Krusidull sa...

Så härligt att du har sol, här regnar det lite lätt o är kallt.
Tack för tipset ska genast kika in.
Ha det så gott
Krusidull

Radhusdrömmar sa...

Vilka fina bilder du visar! Jag gillar verkligen allt. Vill ha!


Ha det gott!

Kram Johanna

Glitter och Marsipan sa...

ja,det var många fina bilder.Får genast bege mej till den sidan,och kolla närmare.
Ha det gott
kram Anette

Malin - I min trädgård sa...

Ja det var underbara bilder! Ska genats kika in där!

Annas skattkammare sa...

Underbara bilder! Vill ha.. vill ha.. =) Ja visst är det härligt med lite sol när man är ledig. Ha det gott! Kram /Anna

RANA sa...

Å herre gud, vad mycket fint. Vilka GOLV, bland annat! Oj oj oj. Kram, Rana

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh så härliga saker!

Tur jag är pank:)

Kram Annica

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Härlig inspiration! Vilka bilder!!
Tack för tipset!
Ha det gott!
kram
nina

Living by Milla sa...

Åh, vilka underbara inspirerande bilder !

kram

Mjuka sa...

Ja man vill bara storshoppa, när man ser allt det vackra!!
kramar Malin

marita blücher sa...

Vilken butik och vilka underbara bilder - definitivt en förebild för mig som är i branschen - bra kan alltid bli bättre ! Tack för tipset och för din gulliga kommentar på min blogg.
Kramis/Marita

Livet och träning sa...

Tack för tipset ska absolut in där och kolla , vilka fantastiska bilder du visar,massor av vill ha saker.
Kram y.

MiaMaria sa...

Hej!

Vackert!

Må så got!
MiaMaria

Efwa sa...

Tack för besöket hos mig. Visst har de fantastiskt fina saker. Läste om dem i senaste Vakre hjem & interiör.
Vilken fin zinklåda du har Harmoni-stenen i. Var har du köpt den??
Kram Efwa

Anonym sa...

Å, vilka fina saker. Älskar det blågröna bordet. Ha det bra.Kram Katta

Cecilia sa...

Så mycket fina bilder med en massa "vill ha" saker!

Kul att du hittat mig! Välkommen!
Härlig blogg du har!

Kram Cecilia

purple area sa...

Oj, vad mycket fint, får gå in och ta en titt jag med.

Karin Lindström sa...

Hej Linda!
Åh, vad mycket fint som du visat. Tavlan ser så fin ut, har du bestämmt dig? Jag tycker den sista bilden var fin, ja alla egentligen.
Tack för tips om hemsida, den var jätte fin. Har tyvärr ingen tid att sitta vid datorn, fast skulle gärna vilja se mer.
Ska snart titta in till dig i alla fall.
kramar
Karin
ps jag använder halsbandet jätte mycket!

alegni sa...

alldeles ljuvliga bilder. det är nog bäst att hållas från den sidan ;)
kram,
ingela

Lina sa...

Hej!
Men vilken HÄRLIG webb du hittat! Här skulle man lätt kunna förlusta sig för STORA summor! Men som tur är kostar de ju inget att bara titta och inspireras! ;- ))

Må så gott!
/ Lina

Hus och Rum Shop sa...

Hej på dig,
Tack för tipset. Jag ska genast gå in och kika. Det är kul när man hittar nåt nytt.

Ha de gott

Annica

Bruno och Mig sa...

Ett väldigt njutbart inlägg. Så vackra bilder.
Det svartvit rutiga golvet är hur läckert som helst!

Jag förstår att det var inspirerande att gå omkring där.

Liza i pepparkakshuset sa...

Verkar vara en butik för mig :)

Ha en mysig helg!

Kram Liza

sissabo sa...

Å, vad mycket fint, helt i min smak. Särskilt det prickiga porslinet, sånt vill jag ha.
Ha en skön helg!
Hälsn Jessica

Snusilus o Sannibus sa...

Vad mycket fint de hade :) Söt duk och fina små burkar :) Och visst är det så att man samlar inspiration! Ha en trevlig helg!
Kram, Susanne

Kalkstenssommar sa...

Nu har jag varit inne där o kikat, underbar sida!

Hoppas din helg blir skön o lång!

Kram L

Mjuka sa...

Sådant golv schackrutigt funderar jag på att ´lägga in i vårt kök och hall. Så snyggt
kramar Malin

Radhusdrömmar sa...

Kikar in för att säga att jag har en utmärkelse till dig på min sida och så har jag tävling just nu.

Kram
Johanna