onsdag 29 april 2009

Säsongsstart...

Nu börjar det...

Imorgon efter jobbet är det dags att fara ned till kusten och öppna upp villavagnen för säsongen. Det är bra tajming med både långhelg och sommarvärme. Ska bli kul att få piffa lite därnere då det mest handlar om att plocka ned saker i kartonger härhemma ;D Får se om jag har lite härliga västkustbilder att visa när jag kommer hem.

Nu har jag äntligen fått tag i en skolplansch. Den är i kalasskick! Det hade väl varit kul om växten hade varit en vacker blomma eller så, men Dvärglummer får duga ;)



Önskar er en härlig Valborg och 1:a maj!

Kram!

17 kommentarer:

Nettan sa...

Vilken fin skolplansch du fått tag på =0)
Ha en skön helg & Valborg !
Kram Nettan

Sjabbig men chic sa...

Jag tycker att den är jättefin! Jag önskar dig en skön helg!

Kram Lisa

Grodmamman sa...

Ha en härlig helg på kusten!
Kram

Living by Milla sa...

Det låter underbart med kusten.
Ha en riktigt skön helg!

kram Camilla

~Peos liv och drömmar~ sa...

Tittar in och säger hej och önskar dig en trevlig valborg och resan till kusten.
Kram Carina

alegni sa...

det var en fin plansch!
ha en mysig helg ute i er mysiga villavagn!
kram
ingela

kardemumma sa...

Ha en underbar Valborg!
Vilket härligt fynd du gjorde,vad kul att den var i bra skick!
Kramar C

homebylina sa...

Åh, kusten...ha en skön och avkopplande helg! Kram Lina

Lilla Blanka sa...

Hej!

Skolplascher, gamla sådana, ä rju så charmiga!

Den du har är jättefin!!!

Kram och ha en fin Valborg!
Mia

Di sa...

Härligt! Nu är det vår! Ha en jättefin valborg!

Radhusdrömmar sa...

Vad mysigt att åka dit. Hoppas att ni har det bra!

Kram Johanna

Fröken Fräken sa...

Jag tyckte att den såg jättefin ut! Själv har jag tiggt till mig min skolplansch (med kryddväxter) gratis av några galningar som skulle slänga den...!!
Hoppas att ni får det riktigt härligt på västkusten!!

Helena sa...

Åh det låter mysigt! Hoppas ni har en mysig helg! Gillar verkligen planschen... vill också ha ;)

Kram H

Ullis/Leva på landet sa...

Låter underbart att få tillbringa helgen vid kusten. Hoppas att ni får underbart väder. Skönt med lite avkoppling från packandet.


Ha det bra!
Kram Ullis

Mjuka sa...

Jättefin skolplanch!!
kram Malin

Nettan sa...

Jättefin va den ju! Hoppas du haft en härlig helg på kusten!!
Kram Nettan

DRÖMHUSET sa...

Jättefin plansch! Har planerat in loppis varje lördag nu, men inte kommit iväg *suck*
Vill också fynda fina saker!

Hoppas helgen varit bra!

Kram Sofie