måndag 13 juli 2009

Prinsens rum...

Idag tänkte jag att ni skulle få se hur den ljuvliga sonen har det i sitt rum. Innan korten togs städades ett ton lego bitar bort från golvet....;)

Kom in på egen risk ;)




Skrivbord och stol från MIO.


Postlåda från Bruka.

Trädet ska så småningom sitta på väggen som en klädhängare och prydnad.

En säng, värdig en liten prins...Flaggorna är från Maileg.

Ha det bra i veckan! Själv åker jag till kusten ett par dagar. Hoppas på sol och lite värme.

Kram

33 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Fint rum han har, prinsen. Och en så massa fina små detaljer:)

Kram
Annica

Grodmamman sa...

Känner igen det där med ton av leksaker, fast här är det numera dottern som står för de flesta!:)
Jätte fint rum han har, prinsen!
Jag vill också ha en sådan där brevlåda från Bruka. Fast en i normalstorlek då och i silver eller zink!:)
Ha det bra på kusten!
Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så sött så sött!!!

japp...sååå mö saker,,vi gjorde lite rens här igår..lego o playmobil överallt!!!!

!
Ha en härlig vecka!!
♥ Millan ♥

paula sa...

så fina saker det blir säkert ett fint rum
ha det bra och tack för titten hos mig
kramiz

färg o form sa...

Tack för besöket och kommentaren. Vad fin fint din lille prins har det på sitt rum, massor av vackra saker.....vänta du bara tills han blir arton, hua!!!! så det kan se ut...hi...ha..
Kram Hannah

Jenny Oak Fae sa...

Vilket fint barnrum!!!

: )

Ha en fin vecka!

KRAM, Jenny

<3

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Å så fint det är på rummet till prinsen! Söta möbler och detaljer.

Härligt med så lång semester!
Man kanske skulle ha blivit lärare...men man kanske måste vilja jobba som det också! ;-)

Hoppas att du har en bra start på veckan!

Anonym sa...

Ledsen att jag inte kan bjuda på kakorna! ;-) Ha det så got i sommar Sverige! :-)

Älskade pion sa...

Vilket fint barnrum han har den lille prinsen.Jättesött.Ha en bra vecka! Kramar Ulrika

Fröken Fräken sa...

Mysigt rum den unge herrn har! Och det är ju inte bara i barns rum sm det städas undan lite innan man tar foton för bloggen...ä-hum! ;-)

Signe 1 sa...

Gud så sött rum, jag gillar!:-) Ha en finfin kväll, kraam Sofia

Jessica sa...

Vilket fint rum din prins har. Hoppas du har det trevligt på kursen kram jessica

Jenny sa...

Hej Linda!
Vilket jättefint rum din lille prins har! De där fina flaggorna från Maileg har vår Tindra oxå, jag har hängt dem på hennes dörr.

Hoppas ni haft det trevligt vid kusten,
Kram Jenny

Lantliga drömmar sa...

Skönt att höra att fler mammor i detta avlånga land får plocka tonvis med lego hi,hi. Nilla

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Så fint han bor din prins! Jättefint barnrum!
Vi har också varit i Astrids värld vid ett par tillfällen, men glömt Katthult. Härligt att fått se det också. Såg också en skylt till Bullerbyn, hade också varit kul att se.
Ha det gott!
Kram vännen!
nina

Katta sa...

Å vad fint! Visst är det roligt att fixa och köpa till barnrummet. Den där söta kronskylten ser bra mycket snällare ut än min sons.Postlådan är så snygg och tavlorna (Karin Mannerstål?) De små flaggorna är så söta med skulle vilja ha till min son med men vet inte om han är för stor.Kram Katta

chokladblomma sa...

Lego, playmo, bilar, pottekulor... Jag känner igen det!

Fint rum han har!

Ha det gott!
Kram

Huset vid ån sa...

Tack för din kommentar hos mig...vad fint du har det! Du är varmt välkommen tillbaka! Kram Therese

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

tack så för din söta hälsning!!

♥Sommar-semmester-kramar-Millan♥

Helena sa...

Åh, vilket FANTASTISKT fint rum din prins har!!! Älskar verkligen de fina detaljerna!!!!

Stor kram/H

Sussi sa...

Snyggt sonen har det! Är han lik sin mamma och gillar inredning också? Rolig dörrskylt han har!
Tingeling Sussi

alegni sa...

i det rummet trivs nog vilken prins som helst! i synnerhet om man dessutom får sprida ut tonvis med lego på golvet ;)
kram
ingela

Unknown sa...

Tusen takk for din koselige hilsen på bloggen min! :) Så fin blogg du har. Mange fine bilder fra barnerommet! Maileg er så søtt! :)

Lotta sa...

Hei hei!
Tusen takk for koselig hilsen hos meg:) Så fin blogg du har! Nydelig barnerom du har innredet..Virkelig inspirerende! Gleder meg til å følge deg videre...
Klem fra Lotta

Prinsesse Elin sa...

Hei hopp
Hvilket fint rom. Maileg kaninen er nydelig. Liker denne friske grønn fargen på klærne. Tror jeg må kjøpe meg en slik en. Friske opp tilværelsen:O)
Her skinner solen og det er semester i enda en uke. Jeg nyter det. Ha en fin fin fredag. Klem fra Elin:O)

Anonym sa...

Gud vilket underbart rum, det har du/ni verkligen fått till.

Hoppas ni haft en bra dag!
Krams

Ullis/Leva på landet sa...

Prinsen har ju ett jättefint rum. Lego på golvet har vi haft i många år nu. Snart är det dock ett minne blott då barnen börjar bli stora här.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

liven sa...

Heisann og takk for hilsen hos meg:o)
alltid kjekt å treffe "nye" bloggere!!
Så fint det er på guttens rom!!
Masse koselige detaljer der og disse postkassene er bare så dekorative!!
ønsker deg en fortsatt fin sommer:o)

Maria sa...

Vilket fint rum han har :) ett sånt vill jag ha till min grabb .. får blir när vi flyttar till hus.. ett måste!!! då jäklar ska jag bestämma hur det ska se ut :)

Anonym sa...

Suveränt ljuvligt Malin!!

Sa Agneta från Österlen...

Frida sa...

Vilket fint rum din son har, gillar färgerna.
Ha en fortsatt skön söndag!
Kram Frida

Josefine sa...

Hei!

For et herlig rom...en prins verdig:)
Og det søte kortet på døren da...

Takk for koselig hilsen hos meg!

Ønsker deg en flott søndag...stor klem

C ♥ sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen i min blogg :)

For et fint rom prinsen din har! Gleder meg til å begynne å forbrede rom til min prins eller prinsesse, så snart vi får vite hva det er!

Du må gjerne komme innom meg igjen og delta i konkurransen.

Ønsker deg en fin uke.

klem Caroline