lördag 6 februari 2010

Fjäril vingad...

I väntan på våren så har det flyttat in ett gäng med fjärilar här hemma.
De vackra arken med fjärilsmotiv på kommer från danska Hagendornhagen och jag har beställt boxen direkt från dem i Danmark. Blev inte alls särskilt dyrt.
De har även en box med vackra insekter och jag funderar på om jag även ska beställa en sådan. Jag gillar inte småkryp i verkligheten men på bild gör de sig bra...
Denna är min favorit och har därmed fått bli inramad.



Boxen innehåller sex olika ark med fjärilar.


Jag har i samarbete med Muppsans blogg en ♥tävling som pågår t om 10/2. Klicka er gärna dit och var med. Länken hittar du längst upp i högerspalten.



Trevlig helg på er!


Kram






11 kommentarer:

Anna-Malin sa...

ååååh, de är så fina, fjärilarna!!
måste nog kika in där och beställa....

nej, orange är INTE min färg heller, nej...men faktum är att det tillför en färgenergi till rummet som inte är helt fel. känner jag mig själv rätt så lär de inte bli orange särskilt länge.... :)

kram
anna-malin

Hem och Lycka sa...

Urfina fjärilar, helt rätt på väggen!

kram Mia

Annas skattkammare sa...

Sååå fint det blev! Ett riktigt vårtecken!
Kram /Anna

Mamma C sa...

Mycket snygga foton, blir snyggt att rama in.
Kram Mamma C

NeMa Design sa...

Riktigt fina fjärillar!! Ja nu längtar man verkligen efter våååår!
Ha en skön helg! Kram Malin♥♥♥

Tussegumman sa...

Så vackra och färggranna. Längtar så efter vår och sommar. Önskar dig en fortsatt skön och fin helg! Ta hand om dig/Kramar Tussegumman

Nettan sa...

Så fint det blev!! Gillar inte heller insekter i levande livet men har sett ngra snygga bildr hos day, svart vitt..såna får det nog bli!
Kram Nettan

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Fjärilar har jag en del jag oxå. De är så fascinerande... vi har fött upp larver i skolan och så släppt ut dem på våren... uppskattat av eleverna
Kram Annnica

Ullis/Leva på landet sa...

Jätte fina fjärilsbilder. Eleverna brukar fota sina fjärilar innan de släpper ut dem och sedan gör de tavlor av det.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Bollan sa...

vilka vackra fjärilar älskar att se dom på bilder, lite mer avvaktande i verkligheten så dessa va ju perfekta.

kramizzar

DRÖMHUSET sa...

Ja men visst är dom underbara fjärilarna! Har bugsboxen med, men gillar fjärilarna mest :-)
Har fjärilar och bugs i tre olika rum nu, de sprider sig som en löpeld*fniss* Fast vart går gränsen när det blir to much?! *hi hi*

Trevlig Helg!
Kram Sofie