söndag 18 september 2011

Nu är det på gång...

Hejsan!


Oj, oj, oj vad mycket det är att tänka på när man startar företag. Papper och blanketter som ska skickas hitan och ditan. Kompletteringar. Moms. Fakturor. Bokföring. F-skatt... Pust & stånk!


Nu har iallafall vår första leverans kommit. Har bara inte hunnit börja fota dem än. Det kommer i veckan lovar jag. Jag har suttit och pillat med vår webbshop också, inte helt lätt att få det bra kan jag säga. Som tur är har vi min duktige bror, grafiska designern, som är lite haj på sådant.


Samtidigt har vi lämnat in varor som skall säljas på Fashion days där vi kommer att medverka. Boka gärna in julmarknaden på Åhaga också då vi även kommer att finnas med där!

Men snart kan vi presentera allt för er! Jag längtar :)




Kram!





6 kommentarer:

Brunkullan sa...

Spännande!! Önskar lycka till. Ska bli kul att kika in i shoppen snart:)

Kram Susanne

Mamma C sa...

Spännande till tusen.
Kram Mamma C

alegni sa...

intressant! jag hade missat ditt tidigare inlägg om företaget, men nu vänter även jag med spänning!
kram
ingela

Maria sa...

Vad roligt att läsa om din planer, det är väldigt inspirerande! Jag trivs rätt bra med mitt jobb men känner också att det hade varit kul med något eget, något kreativt som man bestämmer över själv.
Stort lycka till!

Helena sa...

Men vad roligt!
Hoppas verklige att det går bra!
Kran Helena

Vi i Villa Ville kulla sa...

Gud va spännande de ska bli att få se!!
Lycka Till!!!

Ha en mysig dag!!
Lotta